.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران
سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قائمشهر منصوب شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران طی حکمی سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قائمشهر را منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، مرتضی عمرانی در حکمی مرضیه فلاح کردآبادی، مسئول کتابخانه عمومی شهیدان وطنی قائمشهر را به سرپرستی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قائمشهر منصوب کرد.

فلاح فارغ‌التحصیل رشته کتابداری در مقطع کارشناسی و رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی در مقطع کارشناسی ارشد است و همکاری خود با کتابخانه‌های عمومی را از سال 79 به صورت غیررسمی و به عنوان همیار کتابخانه در کتابخانه عمومی شهیدان مرادی شیرگاه آغاز کرد.

وی در آزمون استخدامی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال 85 با مدرک کاردانی کتابداری پذیرفته شد و به‌صورت رسمی به‌عنوان کتابدار در کتابخانه عمومی شهیدان مرادی آغاز به‌کار کرد.

فلاح همچنین از شهریور سال 91 مسئولیت کتابخانه عمومی شهید کمیل ایمانی زیراب و از خرداد 94 مسئولیت کتابخانه عمومی شهیدان وطنی قائمشهر را عهده‌دار بوده است.

گفتنی است پیش از این جواد بزرگی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قائمشهر بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرایی 14 شهريور 1394
امیدواریم دیکر دوستان لایق و تحصیل کرده کارشناسی ارشدو توانمند به حق خود برسند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 15 شهريور 1394
در جواب یا اینکه در کارشناسی ارشد لایق وجود دارد و ندارد شکی نیست
و اگر لایق و تحصیل کرده وجو دداشته باشد فقط در ارشد خلاصه می شود؟
دیگر اینکه حتما دوستانی در مقطع پا ئین تر لایق و تحصیل کرده دارید؟
هر که مدرک بالا در کیف خود حمل می کند نه در مغز خود توانمند است ؟
حق دوستان مبلغ ناچیز ماهانه نهاد می باشد
آیا در کتابخانه حقی وجود دارد اگر دیدی رسیدی اگر هم نرسیدی ندیدی
م 16 شهريور 1394
جناب آقا شهرام برادر من هر کس که کارشناسی ارشد داره دلیل نمیشه کاربلد باشه!!!شما اگر میشناختید هیچوقت این کامنتو نمیگذاشتید. یا حق.
کتابدار 15 شهريور 1394
با تبریک به سرکار خانم فلاح
وقتی دور دسته آقا مدیر 4 پنج نفر احاطه کرده باشند که خودشان نیازمند به تعویض هستن و در دوران سرپرستی خود چندین نیور جابجا کرد و بصورت قرار دادی و... استخدام نمود
چه انتظاری باید داشت ؟
آقای شهرام اطاقسرایی آقای بزرگی یک نیرو ی توانمند و پر تلاش و با سابقه و همچنین مدرک کارشناسی ارشد و آشنایت کامل با محیط فرهنگی نه اینکه این خانم آشنا نباشد ولی امیدوارباشید که سرچشمه باید مسیرش عوض گردد
چند ین سال است که بود نبود این چند نفر در اداره کل حرف اول را می زنند
خلاصه موضوع برای هر دوشان آرزوی موفقیت داریم
و به جرات می توان گفت جابجایی شخصی ( .. )بود نه عدم توانمندی
سید ابوالفضل رحیمی 15 شهريور 1394
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان واقعا از همکاران خوب و پر تلاش در آموزشگاههای فنی و حرفه ای هم بود
نا شناس 15 شهريور 1394
تبریک عرض میکنم خدمت خانم فلاح که انصافا با قمر و خلاقیت لیاقت این سمت رو داشت و خدا قوت خدمت آقای بزرگی به خاطر همه زحماتشان در این سال ها
کتابدار شهرستان قائمشهر 15 شهريور 1394
جناب آقای شهرام اطاقسرایی عزیز که نخود هر آشی در جریان باش جناب آقای جواد بزرگی یکی از بهترین رئسای اداره کتابخانه های استان مازندران می باشد ایشان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کتابداری است و سالها به عنوان رئیس شهرستان نکا و قائمشهر خدمت کردند و همیشه در پست مدیریت کنابخانه بودند چرا که هم مراجعین و هم کتابداران از ایشان راضی بودند .امروز برای ما کتابداران شهرستان قائمشهر روز تلخی است که به این زودی از یادمان نخواهد رفت.
دلسوز 16 شهريور 1394
امیدوار بودیم با حضور آقای عمرانی نیروهای شایسته به حقشان برسد ولی متاسفانه شاهد هستیم نیروهای ارزشی و مذهبی یکی یکی کنار زده میشوند و نوچه های آن چهار نفر معروف در اداره کل کتابخانه های عمومی استان روی کار می آیند. آقای باقری و خانم رمضانی تبریک!!!
نا شناس 16 شهريور 1394
تملق هایش را الحمد الله گرفت. واقعا آقای مدیر سوال بنده این است که آیا گزینه های باتجربه تر و توانمند تر از ایشان نبودند که به کارگیری شوند؟ اصلا چرا بزرگی تغییر کرد چون نخواست تن به خواسته های ناحق اطرافیان شما در اداره کل دهد؟ شما تا گوش به فرمان ....... و ....... و ....... باشید هیچ کمکی نمیتوانید به کتابخانه ها کنید. مراقب باشید چون برای اینگونه انتصابات باید در این دنیا و آخرت پاسخگو باشید. حق ایشان نبود
نا شناس 16 شهريور 1394
شمال نیوز چرا پیامی که به نمایندگی از کتابداران شهرستان نوشتیم که در واقع جوابی به آقای شهرام اطاقسرایی است درجش نکردید. رسالت رسانه این نیست که خبری را بایکوت کنه .گفتم خبر چون همه باید بدانند ما کتابداران شهرستان از این انتصاب عصبانی هستیم
زخمی 16 شهريور 1394
آقای مدیر کل جوان واقعا متاسفم برای این انتخاب شما! یعنی شما هم تحت تاثیر حرفها و کارهای ریاکارانه قرار گرفتید؟!! تا دیروز متن نامه نوشتن بلد نبود چطور الان یهویی رییس اداره شد؟ ایشون چه کاری میتونه برای پیشرفت قائمشهر بکنه؟ کیو میشناسه؟ خوب تو سوادکوه رئیسش میکردین هرچند اونجا رو هم ........... آقا مرتضی شخصا به خاطر این انتخاب و چون حق یک سری افراد لایق را سوزاندید با دهن بینی خودتان شما را حلال نخواهم کرد. در افکارتان و در انتخاب دور و بریهایتان دقت بیشتری داشته باشید.
نا شناس 16 شهريور 1394
با سلام وادب واحترام خدمت همکلاسی خوبم سرکار خانم فلاح این سمت برازنده شماست انشاالله به مراتب به سمت ودرجات بالاتر موفق باشید . طلایی
پند 16 شهريور 1394
آقای مدیر کل جوان تا دیر نشده تجدید نظر کن. چرا از نیروهای جوان و ارزشی استفاده مناسب نمیکنید؟ البته معلومه تا .... و ...... هستن در اداره داستان همینجوره: اومدن دردانه ها و نورچشمیهای خودشون و عقب راندن و دور کردن نیروهای خلاق و دلسوز. بترسید از عذاب دنیا و آخرت
کتابدار 16 شهريور 1394

ﻟﻘﻤﺎﻥ ﺣﮑﯿﻢ ﮔﻮﯾﺪ : ﺭﻭﺯﯼ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﮐﺸﺘﺰﺍﺭﯼ ﺍﺯﮔﻨﺪﻡ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩبوﺩﻡ؛ ﺧﻮﺷﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯﮔﻨﺪﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺗﮑﺒﺮ ﺳﺮﺑﺮ ﺍﻓﺮﺍﺷﺘﻪﻭ ﺧﻮﺷﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺗﻮﺍﺿﻊ ﺳﺮﺑﻪ ﺯﯾﺮﺁﻭﺭﺩﻩﺑﻮﺩﻧﺪ،ﻧﻈﺮﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﺧﻮﺩﺟﻠﺐ ﻧﻤﻮﺩﻧﺪﻭﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺭﺍﻟﻤﺲ ﻧﻤﻮﺩﻡ، ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺗﻌﺠﺐ ﻧﻤﻮﺩﻡ؛ ﺧﻮﺷﻪ ﻫﺎﯼ ﺳﺮﺑﺮ ﺍﻓﺮﺍﺷﺘﻪ ﺭﺍﺧﺎﻟﯽ ﺍﺯﺩﺍﻧﻪ ﻭﺧﻮﺷﻪ ﻫﺎﯼ ﺳﺮﺑﻪ ﺯﯾﺮ ﺭﺍ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﮔﻨﺪﻡﯾﺎﻓﺘﻢ . ﺑﺎ ﺧﻮﺩ ﮔﻔﺘﻢ : ﺩﺭﮐﺸﺘﺰﺍﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﯿﺰ ﭼﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭﻧﺪ ﺳﺮﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪﺑﺎﻻ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﺩﺭﺣﻘﯿﻘﺖ ﺧﺎﻟﯽ ﺍﻧﺪ ..

ﺩﻭﺩ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﻻ ﻧﺸﯿﻨﺪ ﮐﺴﺮ ﺷﺄﻥ ﺷﻌﻠﻪ ﻧﯿﺴﺖ

ﺟﺎﯼ ﭼﺸﻢ ﺍﺑﺮﻭ ﻧﮕﯿﺮﺩ ﮔﺮ ﭼﻪ ﺍﻭ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺳﺖ

ﺷﺼﺖ ﻭ ﺷﺎﻫﺪ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺩﻋﻮﺍﯼ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ

ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﮐﻮﭼﮏ ﻻﯾﻖ ﺍﻧﮕﺸﺘﺮ ﺍﺳﺖ؟

ﺁﻫﻦ ﻭ ﻓﻮﻻﺩ ﺍﺯ ﯾﮏ ﮐﻮﺭﻩ ﻣﯽ ﺁﯾﻨﺪ ﺑﺮﻭﻥ

ﺁﻥ ﯾﮑﯽ ﺷﻤﺸﯿﺮ ﮔﺮﺩﺩ، ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﻌﻞ ﺧﺮ ﺍﺳﺖ

ﮔﺮ ببيني ﻧﺎﮐﺴﺎﻥ ﺑﺎﻻ ﻧﺸﯿﻨﻨﺪ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ

ﺭﻭﯼ ﺩﺭﯾﺎ ﮐﻒ ﻧﺸ ﯿﻨﺪ ، ﻗﻌﺮ ﺩﺭﯾﺎ ﮔﻮﻫﺮاست,,,,,
نوری 17 شهريور 1394

"موفق کسی است که با اجرهایی که به سمتش پرتاب میشود بنایی محکم بسازد. .."
با سلام و احترام خدمت سرکار خانم مرضیه فلاح. این ریاست را ب شما تبریک عرض می کنم. واقعا لایق همچین مقامی بودید و هستید و خواهید بود. باعث افتخار ما هستید. امیدوارم هرچه زودتر پله های ترقی را یکی پس از دیگری بالا روید. با آرزوی موفقیت آن روزها در آینده ی نزدیک برای شما..
پاسخ ها به این نظر
همکار 20 شهريور 1394
با سلام خدمت آقا یا خانم نوری
منظور شما از « آجر » چی بود ، ما هم امیدواریم خانم فلاح یکی پس از دیگری پله های ترقی را « تی نخی » بکشند و برند بالا و بالاتر ...
اصغری 17 شهريور 1394
"همواره به یاد داشته باش،موفقیت یک نقطه نیست بلکه جریانی است پیوسته"
سلام... این سمت بزرگ را بهتون تبریک میگم. لایق برتر از این ها هستین. موفق باشید
سمیه 17 شهريور 1394
سرکار خانم مرضیه فلاح کردآبادی
خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان ریاست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قایم شهر که نشان از لیاقت شماست تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارم.

کتابدار 20 شهريور 1394
با سلام
ضمن تبریک خدمت سرکار خانم فلاح، خدمت مدیرکل محترم پیشنهاد می دهیم با توجه به مدیریت و کاردانی بالای خانم فلاح، مدتی را به عنوان کارورز در کتابخانه تحت سرپرستی ایشان جهت فراگیری امور مدیریتی و در خلال آن ؛ اگر وقت شد ؛ امور کتابداری، بگذرانید. با آرزوی موفقیت برای این دو عزیز. : - )
رنجدیده 20 شهريور 1394
با سلام
آنطور که من حدس می زنم، یکی از علتهایی که باعث تغییر آقای بزرگی شد، ایستادگی در مقابل نظر مدیرکل در بکاگیری نیروی غیر متخصص ( مهندسی شیلات) و غیر بومی در کتابخانه جدیدالتأسیس روستای قراخیل بود .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.